Aankomend weekend - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Rosalie - WaarBenJij.nu Aankomend weekend - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Rosalie - WaarBenJij.nu

Aankomend weekend

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg Rosalie

03 Oktober 2008 | Ecuador, Quito

Hooi! Ik ga morgen naar de Cotopaxi en zondag naar een kratermeer genaamd Quilotoa. Zin in! We gaan op mountainbikes weer naar beneden. Ik ben benieuwd!
Gisteravond uit geweest!!! Jaja, voor de eerste keer. Maar we hebben het niet laat gemaakt, want Sanne moest er weer vroeg uit en donderdag was ze ook al uit geweest, maar t was wel heel gezellig. Kwam er opeens een van van 30-40 op me af of ik wilde dansen, en ik heb altijd geleerd dat je niet mag weigeren als iemand je ten dans vraagt, maar deze man bleef dus ook echt de hele tijd voor mn neus staan terwijl Sanne ondertussen 3 verschillende mannen had (hoewel dat ook niet de meest leuke typjes waren :P).

Ik heb het filmpje van die gekke salsadans-leraren van ons online gezet, maar nu is het net of ik het niet kan. Ik ben onwijs aan het stuntelen, omdat ik niet snapte wat ze deden en omdat ik de draai niet snapte (en ik lag in een deuk), maar ik zal binnenkort iemand een filmpje van me laten maken als ik prive-les heb (maandag weer) en dat online zetten. Ik zal ook nog even wat foto´s van Mindo bij mn verhaaltje van Mindo zetten. En ik heb nog een nachtelijk vriendje op de foto gezet, en onze taalschool. Dus dat komt ook op de site.

Verder ben ik even te moe om echt uitgebreid te zijn vandaag, bovendien heb ik niet bijster veel te vertellen, dus jullie horen wel weer van me na het weekend ergens.
XX

  • 03 Oktober 2008 - 21:32

    Mama:

    Geweldig Roos, ik kan er niet veel verkeerds aan ontdekken hoor, aan het dansen. Ik moest wel ontzettend meelachen met je, het was een heerlijk gezicht. Ik merk hoeveel ik je mis, maar vind het prachtig dat we hier zo mee kunnen leven met je.
    Morgen ga je dus alweer op pad en ook nog naar een kratermeer op zondag. Lijkt me heel erg indrukwekkend, vergeet geen foto's te maken. Pas wel op he met die mountainbikes, naar beneden gaan is moeilijker dan je denkt, ga niet te hard, want je kan gemakkelijk uit de bocht vliegen.
    Ja ik weet het, ik moet me niet zoveel zorgen maken, maar het is toch iets dat je normaal niet doet, vandaar.
    oke lieverd, ik lees wel weer iets van je. dikke kus...mama

  • 03 Oktober 2008 - 22:57

    Jeroen:

    Hahaha wat een leuk gezicht ik moest echt lachen :-) Die jongens ook echt zo van; nee daar moet je staan nu.. :-p en je er gewoon neer zetten.. Ik had vandaag dus uitreiking en het was heel gezellig en we hebben lekker gegeten. Daarna was iedereen best moe behalve Mildo, dus hebben we nog even zitten gamen op zolder. Best grappig. Maar de rest van het weekend moet ik weer hard werken aan de studie. En ik heb volgende week witte week dus dan kan ik mooi mijn tentamen voorbereiden! Nou ik ben nu ook een beetje moe, dus veel plezier in de bergen dit weekend en ik spreek je wel weer aan de telefoon. X Je Roen

  • 04 Oktober 2008 - 09:42

    Ellen:

    heel veel pleier dit weekend!!!!!!

  • 05 Oktober 2008 - 12:39

    Trudie:

    zo...alles weer even doorgelezen en bekeken. Wordt nu toch ook wel een beetje jaloers dat ik geen student meer ben (was het ook nooit geweest hoor, ha,ha,ha )Wat is dit toch een mooie ervaring.
    Ik ga zo naar je moeder en dan gaan we samen met Suzanne en haar vriendin Ilse naar "mama mia". Even iets zonnigs en vrolijks...want het is hier nu echt herfstweer. (wind, regen ,koud, balderen op de grond )

    Is het mountainbiken meegevallen ?

  • 07 Oktober 2008 - 07:28

    Ellen:

    Hai Roos fijn weekend gehad? Het wordt voor Jeroen nu toch wel tijd dat je terug komt hoor ;) Nog twee hele weeeeeeeeeeeeeeeeeeeken..poehee! Vandaag heeft hij een druk dagje dus dat gaat wel lukken maar als hij veel thuis is voor studie enzo valt het niet altijd mee....
    Gelukkig helpt hij hier geweldig. Morgen is Mark jarig maar we vieren het pas de 19e omdat hij morgen de hele dag weg is en ik ouderavond heb en Marloes dansen.....
    Zaterdag gaan Loes en ik naar Gelredome....Marco zijn nieuwe hits beluisteren...
    Nog even en dan hebben we een weekje herfstvakantie, vandaag is het supermooi herfst weer...dus wie weet.
    Nou Rosie succes met de kindjes, ik ga morgen weer dmt-en(lezen toetsen) doen ze dat daar ook?
    xxxxxxons allen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2008

En nog een laatste bericht ;)

22 Oktober 2008

Weer thuis

18 Oktober 2008

Afscheid nemen..pfff

15 Oktober 2008

M´n kindjes!

13 Oktober 2008

Filmpjes
Rosalie

Actief sinds 13 Juli 2008
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 46781

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2012 - 26 Oktober 2013

The journey without a plan

11 Februari 2011 - 25 Februari 2011

Israel ontdekken

30 Maart 2010 - 31 Juli 2010

Dansen in Zuid-Amerika

05 September 2008 - 22 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: