M´n kindjes! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Rosalie - WaarBenJij.nu M´n kindjes! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Rosalie - WaarBenJij.nu

M´n kindjes!

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg Rosalie

15 Oktober 2008 | Ecuador, Quito

Hooi!
Ik heb wat foto´s gemaakt van mn projectkindjes.
Maar ze zijn super beweeglijk...dus t ging vaak mis:P.

Maargoed..gisteren en vandaag weer gewerkt. Gisteren had ik bedacht om vouwwerkjes te maken..maar ik moest ze zelf maken want het was te moeilijk. Gelukkig had ik ook glittergelstiften meegenomen dus gingen zij alle hoedjes en vliegtuigjes versieren met glitters.
Vandaag hadden we kleurplaten van een schaap meegenomen en gingen we het schaap inkleuren en op de vacht watten plakken.
Morgen gaan we alle kindjes schminken, dat zal wel even duren. En we gaan tekeningetjes maken van kaarsvet en dan moeten zij met waterverf eroverheen en dan ´ontdekken´ zij de tekening..yeah! Haha.
Maar ze zijn echt schattig.

Omdat ik geen Spaanse les meer heb heb ik meer tijd voor salsa. Ben nu elke dag aan het lessen...vandaag weer vreemde maar hele gave pasjes geleerd. Mn leraar (David vandaag) was echt heel blij want hij had me wat geleerd wat hij nog nooit aan iemand geleerd had en het werkte dus :P. Dus nu gaat hij het vaker aan mensen leren. En hij zei dat Latino-meisjes zo´n goed reactievermogen hebben met draaien en dat ik dat ook heb. Yes :P;). Maar toch leuk zo´n compliment, hoewel ik denk dat het gewoon aan mn danservaring ligt ofzo.

Ik zit verder even met een dilemma. Vrijdag wil ik nog de teleferico doen, dat schijn ik echt te moeten doen. En dan hoop ik dat het mooi weer is want dan heb ik het mooiste uitzicht natuurlijk. (Het is een kabelding dat omhoog gaat op de vulkaan, daar heb je dan een supermooi uitzicht over Quito).
Maar dit weekend....ik had eerst het idee om zaterdag naar Baños te gaan, daar te gaan raften ofzo...en dan de volgende dag naar Papalacta, en daar lekker in zo´n thermenbad te gaan chillen. Maar Baños is weer op 3 uur rijden van Quito....en ik ga dan alleen..en daar heb ik eigenlijk minder zin in. Ik kan ook...in Quito blijven...zaterdag beetje relaxen..misschien extra salsa doen :P..en dan zondag naar het oude gedeelte van de stad omdat het daar dan autovrij is en vaak een feestje. EN in de oude stad staan gewoon veel mooie bouwwerken..en daar ben ik nog steeds niet geweest dus.
Wat zal ik doen?

En dan nog..om alle misverstanden even de wereld uit te helpen: ik kom dinsdag 21 oktober aan. Niet maandag...nee..maandag vertrek ik..maar vanwege het tijdsverschil en de lange reis kom ik dus pas DINSDAG aan.

Nou, dat was het weer voor vandaag..ik zal even de foto´s online zetten.
Vanavond gaan we lekker uit eten..omdat het de laatste keer is samen..zaterdag vertrekt Denny weer naar NL, maandag ik, dinsdag Elaine.

Jullie horen vast nog van me (vanuit Quito)..hoewel het nu wel krapjes wordt.

  • 16 Oktober 2008 - 07:06

    Pap:

    Hé Roos, leuk dat dat je zo vermaakt met je kindjes. Ja, dan nadert het einde en heb je eigenlijk te weinig tijd om nog van alles te gaan doen wat je had willen doen.Maar volgens mij heb je al meer beleefd deze paar weken dan in een half jaar thuis.Ik kijk uit naar alle foto's, filmpjes en verhalen. Je zult veel te vertellen hebben als je terugbent. Nog veel plezier en ik spreek je deze week nog wel telefonisch of via msn.Take care, liefs Pap.

  • 16 Oktober 2008 - 09:50

    Suuz:

    Hey roosje! Oh super lieve kondjes lijken het :D Maar over je dingetjes doen. Kan je niet zaterdag naar papalacta en zondag naar dat autovrije feest? Ik zou sowieso nog een keer de oude stad in willen, want daar kan je nog wel eens spijt van krijgen dat je dat niet bent gaan bekijken. En als er dan zo'n feest is is dat helemaal leuk (vond ik in Kroatie ook zo leuk, dat er zo'n dorpsfeest was en dat alle kroaten verkleed waren enzo, dan ben je ook even onder de gewone bewoners zegmaar) En raften kan je overal wel en lijkt meestal ook op elkaar, dus dat zou ik als laagste prioriteit doen(hoewel het heel leuk is hoor :p). Maargoed wat je ook kiest, je hebt het vast wel naar je zin en hebt nu al zo veel beleefd, dat het op zich niet heel veel uitmaakt ;) Maarja misschien tot dinsdag, moet nog even zien of ik dat red. twee uur ofzo kwam je toch aan?
    Veel plezier nog deze laatste dagen!
    kus

  • 16 Oktober 2008 - 09:51

    Suuz:

    haha ik bedoel natuurlijk kindjes :p

  • 16 Oktober 2008 - 10:15

    Jeroen:

    Knoedie, een dilemma is een keuze tussen twee dingen die NIET leuk zijn... Ik ben het wel met Suuz eens wb je keuzes! En ik vind je lief. Leuk die kondjes, he Suuz :-p Die kindjes zijn ook wel schattig. XjeRoen

  • 16 Oktober 2008 - 18:41

    Ellen:

    Nog 5 nachtjes slapen....

  • 16 Oktober 2008 - 18:41

    Ellen:

    Voor ons en voor jou 4 waarschijnlijk........

  • 16 Oktober 2008 - 23:09

    Mama:

    ja idd leuke kondjes hoor....hahaha, nee echt... ze zien er erg lief uit die kleintjes.
    Sluit me bij Suuz aan wat betreft je dilemma, maar ja je moet toch uiteindelijk zelf de keuze maken. Sluit me ook bij Ellen aan wat betreft het aftellen, dat doe ik dus ook en ik kom je zeker ophalen hoor, want ik wil je toch wel lekker even voelen. Geniet nog maar even volop van alles en we horen het nog wel.
    Liefs en dikke pakkerd, mama

  • 18 Oktober 2008 - 16:30

    Ellen:

    Nou dan wordt de aankomst van Roosje extra leuk als ik jullie 'allemaal' weer ga zien. Ik zal mijn mooiste kleren aantrekken hahaha grapje hoor tot ziens dinsdag op schiphol....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2008

En nog een laatste bericht ;)

22 Oktober 2008

Weer thuis

18 Oktober 2008

Afscheid nemen..pfff

15 Oktober 2008

M´n kindjes!

13 Oktober 2008

Filmpjes
Rosalie

Actief sinds 13 Juli 2008
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 46904

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2012 - 26 Oktober 2013

The journey without a plan

11 Februari 2011 - 25 Februari 2011

Israel ontdekken

30 Maart 2010 - 31 Juli 2010

Dansen in Zuid-Amerika

05 September 2008 - 22 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: