Otavalo - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Rosalie - WaarBenJij.nu Otavalo - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Rosalie - WaarBenJij.nu

Otavalo

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg Rosalie

14 September 2008 | Ecuador, Quito

He Allemaal!

Gisteren zijn we naar Otavalo geweest, superleuk! Je wordt (ik tenminste) er zo onwijs hebberig van. Al die leuke kleurtjes..heb echt superveel gekocht. 3 (!) tassen, een poncho, een wollen gekleurde jas/trui, allemaal sjaaltjes, armbandjes, houten ringen(voor om mn vingers) en volgens mij vergeet ik nog dingen.

De weg ernaartoe was zoooo mooi. Het was 2-3 uur rijden en je gaat echt door de bergen, je ziet besneeuwde bergtoppen en vulkanen, echt heel mooi. Zo groot allemaal! Ik heb er foto´s van gemaakt, maar foto´s zijn altijd zo anders dan als je er echt bent. Op een foto is het ´maar´een landschap, 1 van de vele landschappen.

Wat trouwens erg grappig is hier; bij het busstation waar we gisteren waren zag je nergens namen staan van waar je naartoe kan. In plaats daarvan hoor je allemaal mannetjes heel hard de plaats roepen.
We stapten uit de taxi en we hoorden heel hard ´Otavalo´. En dat is niet even, de bus gaat op sommige plekken waar mensen staan (het lijkt alsof het random plekken zijn) gewoon langzamer rijden en dan gaat het mannetje dus heel hard roepen. De hele tijd is de deur open en mensen mogen erin en eruit waar ze willen lijkt het. Soms gaat de bus ook midden op een soort snelweg/rondweg stoppen, echt gek, maar hier kan het. En dan zie je ook nog geregeld mensen rondlopen die de bestuurders producten proberen te verkopen, soms kwamen ze ook de bus in en liepen dan even heen en weer.

Maargoed, ik ga weer stoppen. Om 14uur nemen we de bus naar Puerto Quito. Het schijnt een paradijsje te zijn. Ik zal veel foto´s maken en ik hoop dat mn batterijen het zolang volhouden. Jullie horen over een weekje wel weer van me!
Doeiii!

  • 14 September 2008 - 17:29

    Ellen:

    heeeeel veeel plezier xxxx

  • 14 September 2008 - 20:38

    Suuz:

    Oh leuk roos! Je lijkt mij wel met al die tassen ;) Heel veel plezier in de jungle! Wel raar om ineens een week niks van je te horen! Maar ben nu al benieuwd naar de foto's!
    Kus je zus

  • 15 September 2008 - 19:18

    Tien:

    Ziet er leuk uit die markt, allemaal mooie kleurtjes! Ik ben ook heeeel benieuwd hoe de jungle is, jammer dat we een week op de verhalen moeten wachten...
    Wat ik me trouwens afvroeg.. Ondanks die enge foto's af en toe met kippen en dooie hoofden enzo, ziet het er allemaal best netjes uit op straat. Is dat echt zo of kun jij gewoon goed mooie plekjes uitkiezen?

  • 17 September 2008 - 13:15

    Marijke:

    Heej Roos!

    leuke foto's allemaal zeg! heerlijk al die frutsels op die marktjes!:P zo te zien heb je het wel naar je zin. Ben benieuwd wat je allemaal gaat beleven in de jungle! doe voorzichtig en heel veel plezier!

    xxx je zusje

  • 17 September 2008 - 13:41

    De Oude Liefde:

    kreeg adres van je moeder. maak er een leuke en leerzame tijd van Tom

  • 18 September 2008 - 14:53

    Marijn:

    Hey Roos,
    Wauw, wat leuk zeg om al je verhalen te lezen en foto's te zien! Wat een heerlijk marktje lijkt me dat :) Nu zit je dus in de jungle, spannend! Ik hoop dat je 't leuk hebt gehad! Ik hou je site in de gaten voor de verdere verhalen. Have fun!
    xx Marijn

  • 19 September 2008 - 17:20

    Mama:

    Hoi lieverd, ik weet dat je nog niet terug bent uit de jungle, maar wil toch alvast even een berichtje achterlaten. Ben nu alweer erg benieuwd hoe je het gehad hebt en verlang ook erg naar een berichtje van je. Ik vind een week nu best lang duren hoor... nou ja, het is vandaag vrijdag, dus het duurt nog maar even voor we weer wat kunnen lezen, neem ik aan. Dikke pakkerd schat en tot gauw. XXX

  • 20 September 2008 - 07:40

    Ellen:

    hai Roos
    Ik hoop dat het beter gaat met je oor. Als je ook verouden bent helpt een oplosssing met afgekoeld gekookt en zout water wel eens om de druk van je oor te halen.(verdund het snot)
    Ik hoop dat je toch hebt genoten in de jungle en weer kan bij komen in je huisje daar
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2008

En nog een laatste bericht ;)

22 Oktober 2008

Weer thuis

18 Oktober 2008

Afscheid nemen..pfff

15 Oktober 2008

M´n kindjes!

13 Oktober 2008

Filmpjes
Rosalie

Actief sinds 13 Juli 2008
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 46907

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2012 - 26 Oktober 2013

The journey without a plan

11 Februari 2011 - 25 Februari 2011

Israel ontdekken

30 Maart 2010 - 31 Juli 2010

Dansen in Zuid-Amerika

05 September 2008 - 22 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: